vineri, 9 septembrie 2011

Record nou...

Dupa-amiaza zilei de 09.09.2011, pe la ora 13:30 am plecat la pescuit... am ajuns in locul cu pricina, nici un fel de vant, ploaie absolut nimic. Am facut echipamentul ( Okuma Ergosense 2.10cm 0-6 gr si Okuma Aquios 15  FD )si am inceput sa pescuiesc, lansez de cateva ori (maxim 10 ori) si incepe un vant...auleooo,  asa vant parca nu o fost anu asta, rece, uscat de iti taia respiratia. Mai lansez de vreo 5 ori si plec catre casa dezamagit (cu asa vant nu reuseam sa arunc la mai mult de 10m).
Ajuns acasa m-am pus in pat la somn.... si m-am trezit pe la 18, in sfarsit vantul se oprise cat de cat, si iar am plecat la pescuit... de data asta am ales alt loc, jumate de ora lansez ca prostu' fara nici un atac, schimb locu si la a 2-a lansare un clean aprox. 30 cm mai lansez de cateva ori iar fara atac, plec mai jos.... mi lansez de cateva ori si inca un clenut la vreo 20 cm, plec mai jos.... schimb vobleru (aveam un Cozma de 2.5cm) si pun un vobler primit de la un prieten care nu-l folosea, era de 5 cm vobleru, erau niste crengi in apa, lansez chiar intre crengi recuperez vre 1.5-2m si atac, inca un clean frumos de vreo 30 cm, pe partea cealalta era un loc destul de bun, un copac deasupra la apa si cu niste agataturi, intru in apa lansez deasupra am atac mai lansez odata atac si..... a inceput batalia (prima data am crzut ca e somn) dupa un minut bun l-am adus la apa mica, era  un clean mare, gros si foarte bataios.
In fine am mai lansat de cateva ori fara nici un semn de viata subacvatica.

Cleanul avea 46 cm cu 2 cm mai mare decat fostul record personal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu