vineri, 9 septembrie 2011

Ironie...

Buna...
Dmineata zilei de 07.09.2011, ma-m trezit (pe la 10) cu chef de pescuit...
In fine, de obicei ma duc dupa ora 13 la pescuit, sa treaca timpul mai repede
m-am apucat sa fac un minciog de tip fly (nu pescuiesc la fly, dar practic
spinning-ul din apa si de pe mal), am reusit sa termin minciogul pe la ora 14:30
si am plecat la pescuit.... aveam ca echipament un combo de la
Okuma. Okuma Ergosense 2.10 cm 0-6 gr
si Okuma Aquios 15 FD
Am ajuns pe Tarnava pe la ora 15, si ma apuc de pescuit, intru in apa si la prima
lansare un clean 25-30 cm la vobler cozma 2.5 cm si am mai prins vre-o 10 tot asa
la 25-30 cm cam intro ora de pescuit, eram in mijloc la apa pe partea stanga
erau 2 pescari mai batrani si tot in dreapta lansam (era un copac cazut in apa)
am lansat de cateva ori si imi zice un pescar "copile nu mai da acolo ca oricum
nu prinzi si ti se agata", la urmatoarea lansare atac si intep, striga acel pescar
"ti-am zis ca ti se agata" la care zic eu "nene de ce parte esti?? Esti de partea
mea sau a pestelui??" si in 2 minute am reusit sa scot "agatatura", un clean frumos
si sanatos de 42 cm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu